Карантин – це не канікули. Це час відкривати для себе нові форми навчання, виконання завдань і спілкування!

Тож, викладачі факультету соціології та управління пройшли випробовування креативом  та поділилися з нами нами найцікавішими методами проведення онлайн-занять та залучення уваги студентів.

Поспілкувавшись з ними, ми створили ТОП-3 варіантів, чим можна доповнювати дистанційні заняття:

  • Онлайн-прогулянки по музеям!

(Викладач Цапліна; предмет «Досвід читання як герменевтична проблема»)

Онлайн-прогулянки по музеям – гарна можливість змінити обстановку!
Одним з завдань для студентів-філософів 3го курсу, стало «сходити»  до музею та написати рецензію на будь-яку зі знайдених там картин. Згодом, на основі зібраного матеріалу – буде влаштовано обговорення та обмін враженнями й емоціями.

  • Створення авторських схем!

(Викладач Вагіна О.М.; предмет «Теорія політичних систем». )

Тема “Модель політичної системи Г.Алмонда” змусила студентів проявити неабияку фантазію. Адже вони малювали свою, авторську схему до цієї моделі. А підсумувати виконану роботу допомогло розкриття та обговорення.

  • Перегляд фільмів на навчанні

(викладач Бойко А.В.; курс «Соціальна робота з безробітними»)

Цікавим варіантом вивчення складного матеріалу – став перегляд фільмів з подальшим їх аналізуванням та обміном враженнями. Варто зазначити, що мистецтво дуже сприяє якісному засвоєнню матеріалу

Майже всі викладачі вже розібралися з тонкощами роботи додатків Skype та Zoom і активно використовують їх для проведення пар.

Наприклад, доцент кафедри соціальної філософії та управління – Ель Гуессаб Карім створює онлайн-зустрічі для наших іноземних студентів.
Заступник декана з виховної роботи – Олена Владиславівна Маловічко також активно залучає студентів до відеозустрічей.

Доктор філософських наук – Ігор Ілліч Капріцин, активно спілкується та дискутує зі студентами в онлайн-режимі, на парах за розкладом.

Ну і звісно не варто забувати про те, що цікаві обговорення – одне з найкращих доповнень до онлайн-пар. Тож, не бійтеся ділитися власними думками, вони можуть сприяти створенню нових форм креативного навчання!