1 листопада фахівці факультету соціології та управління провели ще декілька тренінгів для вчителів загальноосвітніх закладів міста .

Першим став майстер-клас кандидата філософських наук, доцента кафедри соціальної філософії та управління Ольги Широбокової  на тему: «Сучасні PR-технології».  Вона зазначила, що сьогодні поруч із класичними зв’язками із громадськістю, які засновані на правдивій, всім відомій інформації, з’явилися її спотворені версії, побудовані на маніпулятивних технологіях. Крім стандартних чорного та білого PR, з’явився цілий спектр різновидів піару: жовтий, коричневий, сірий, рожевий, зелений та інші. Спікерка наголосила, що необхідно їх розрізняти, аби вміти протистояти маніпуляціям.

«Тренінг профілактики профвигорання» провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної філософії та управління Ганна Бойко. Вона розповіла освітянам як сформувати позитивне ставлення до власної педагогічної діяльності, навчила технікам розвитку позитивістського мислення. Також спікерка дала поради щодо того,  як розвинути вміння знімати психоемоційне напруження, позбуватись знервованості в процесі роботи з учнями; як оволодіти техніками самоконтролю, самоорганізації, розвинути почуття віри у власні сили та можливості, сформувати почуття власної важливості та незамінності.

Майстер-клас «Основи проектного менеджменту» провів доктор філософських наук, професор кафедри соціальної філософії та управління Володимир Глазунов. Спікер  окреслив основні етапи створення проектів, їх завдання , розповів про цікаві грантові програми. Також він зазначав, що проектний менеджмент – це не суха наука, а жива методологія організації, планування і координації використання людських і фінансових ресурсів протягом всього життєвого циклу проекту.

Ірина Чайка, доктор філософських наук, професор кафедр соціальної філософії та управління, провела майстер-клас на тему: «Учнівські групи самодопомоги у виховному процесі в школі». Вона почала свій виступ з визначення груп самодопомоги та основних принципів організації їх роботи. Професорка зазначила, що люди, які ефективно справляються або впорались з особистою проблемою, – найкращі помічники в порівнянні з професіоналами, що не мають в цьому власного досвіду; такі люди, допомагаючи один одному, допомагають і самим собі. А використання учнівських груп самодопомоги є дуже перспективним напрямком для шкільного виховного процесу.

Загалом цього дня у тренінгах взяло участь більш ніж 80 вчителів. Сподіваємо, що отримані знання вони активно використовуватимуть у подальшій професійній діяльності!