Екперти фокус-групи сказали “ідеального чоловіка в сучасному світі немає”

Інші

В рамках проекту “Школа прикладної соціології”, ініційованому сектором соціологічних досліджень студради успішно пройшли фокус-групові дослідження.

9 березня 2013 року відбулися дві перших фокус-групи, що організована сектором та учасниками “Школи прикладної соціології”.

Фокус-групи відрізнялися один від одного своєю унікальністю і змістовністю, було почуто багато цінної та цікавої інформації про український кінематограф і образи «справжнього» і сучасного чоловіка.

Учасники школи працювали у реальних обставинах, безпосередньо приймали участь на підготовчому етапі організації та у проведенні фокус-групового дослідження.

Організація першої групи пройшла успішно: учасники школи зустріли інформантів, провели кофе-брейки та побачили на свої очі усі моменти та особливості фокус-групового дослідження.

Перша фокус-група проходила в першій половині дня з 11.00 – 13.00. Модератором фокус-групи був один з організаторів «Школи прикладної соціології» Мариняк Микола. Фокус-група проводилась з експертами в галузі творчості м. Запоріжжя серед яких були голова кіноклубу «Восхождение» Ігор Гармаш, актор молодіжного театру Юрій Кулініч, режисер – аматор Сергій Сорокін журналістка Наталя Виговська та любителі кіно.

З самого початку фокус-групи інформанти отримали мотиваційний поштовх до активної групової дискусії від декана факультету соціології та управління Максима Анатолійовича Лепського та голови сектору соціологічних досліджень Анастасії Веселовської.

Обговорення теми на першій фокус-групі було активним та змістовним.

Щодо стану українського кінематографу Ігор Гармаш говорив: «Його немає як явища. Якщо ми говоримо про кіно фестивальне – то це кіно як мистецтво, а якщо про кіно комерційне, то іноді в ньому присутнє «кіно як мистецтво» але по суті, як я це називаю, це «аудіовізуальний атракціон для любителів попкорну» – це зовсім різні речі». (на фото ліворуч)

Справжнього чоловіка інформанти першої групи бачать таким:

Ярослав Бондаренко: «Для мене справжній чоловік – такий ідеал, який скрізь знайде вихід і при чому він повинен бути цікавим».

Наталя Виговська

Наталя Виговська: «Ідеальний чоловік це той, хто може свій досвід вкласти в щось більш важливе ніж особисті напрацювання. Це може бути чоловік, який пішов по морю, який просто поруч, який просто реалізуючись – змінює світ». (на фото праворуч)

Юрій Кулініч: «Справжній чоловік проявляється в екстремальній ситуації»..

Наталя Цурашенко: «Ідеальний чоловік – це той, що любить, добрий, щедрий, щедрий на вчинки чоловік».

Ігор Гармаш: «Люди хочуть по суті одного і того ж. Люди хочуть бачити з собою друга, партнера, чоловіка, дружину – порядного, нормального, який може про тебе подбати, що то допомогти». 

Сергій Сорокін

Сергій Сорокін: «Як ми вже говорили про ідеального чоловіка, то в сучасному світі його немає». (на фото ліворуч)

Інформанті також висловили свої думки щодо того, якою повинна бути успішна кінострічка.

Ігор Гармаш: «Справа в тому, що сучасний глядач живе в кліповий час. В принципі, вже років десять як кліповий монтаж є головною ознакою комерційного кіно. Сучасне кіно, яке розраховане на широкий загал, має бути кліповим».

Ярослав Бондаренко

Ярослав Бондаренко: «Для успіху кінострічки необхідний складний сюжет з непередбачуваним фіналом. Такий сюжет, щоб глядач до кінця не розумів логіки відбувається і лиш по закінченню кінострічки зрозумів всю задумку». (на фото праворуч)

Що стосується особистих вражень організаторів «Школи прикладної соціології» від першої проведеної фокус-групи, то Чечелюк Наталя, студентка 4 курсу факультету, сказала, що: «Перша фокус-група поклала відмінний старт для проведення подальших двох. Учасники відкрито висловлювали свої думки щодо кінематографа в цілому і сучасного етапу розвитку українського кінематографа зокрема. Протягом трьох годинної дискусії були порушені всі зацікавлені організаторів аспекти та явища. Обговорення проходило на доброзичливій ноті, що сприяло створенню дружньої атмосфери серед учасників фокус групи».

Микола Мариняк, модератор першої фокус-групи, також поділився своїми враженнями:«Було дуже цікаво, поспілкуватись з спеціалістами по даному питанню і спробувати себе в ролі модератора. Це мій перший досвід і я зміг отримати дуже цінні практичні професійні навички. Також було дуже цікаво послухати думки людей щодо образа справжнього чоловіка».

 В ході проведення фокус-групи інформантами було з’їдено 2 кілограма смачного печива та цукерок, випито 4 літри духмяного чаю. Під час кава-брейку інформанти обмінювалися своїми думками та телефонами, навіть поставили свої автографи на стаканчиках.

школа прикладної соціології

Організатори подякували усім інформантам за участь у фокус-групі та подарували листівки у вигляді ділової сорочки, щоб цей день їм запам’ятався назавжди.

Школа прикладної соціології. Фокус-група

Мишки Гамми - смотреть онлайн бесплатно на http://multnow.ru/gummi/ действие происходит в средневековье в Долине.

Напишіть відгук