Експерти фокус-групи: “Завдання кінематографа – знайти в людині механізми, які б допомогли виходити і радіти життю”

Інші

Изображение 270

9 березня 2013 року відбулися перші дві фокус-групи, що були організовані сектором соціологічних досліджень та учасниками “Школи прикладної соціології”.

Фокус-групи відрізнялися один від одного своєю унікальністю і змістовністю, було почуто багато цінної та цікавої інформації про український кінематограф і образи «справжнього» і сучасного чоловіка.

 Учасники школи працювали у реальних обставинах, безпосередньо приймали участь на підготовчому етапі організації та у проведенні фокус-групового дослідження.

 Організація другої фокус-групи пройшла успішно: учасники школи зустріли інформантів, провели кава-брейки та побачили на власні очі усі моменти та особливості фокус-груп.

Друга фокус-група проходила у суботу, у другій половині дня з 15.00 – 18.30. Модератором фокус-групи була Веселовська Анастасія, організатор «Школи прикладної соціології»Фокус-група проводилась з експертами в галузі творчості м. Запоріжжя серед яких були продюсер ТРК «Алекс» Дмитро Іванов, актор театру та кіно Петр Желев, актриса Екатирина Татарінцева, журналістки Аліна Переверзева, Шамота Аліна та любителі кіно. 

Лепский Максим Анатольевич

Дмитро Іванов

З самого початку фокус-групи, інформанти отримали мотиваційний поштовх до активної групової дискусії від декана факультету соціології та управління Максима Анатолійовича Лепського(на фото праворуч)

Друга фокус-група відрізнялася дружньою обстановкою і швидким включенням інформантів у дискусію та обговорення теми дослідження.

 Щодо завдання кінематографу Дмитро Іванов говорив: «Завдання кінематографа, в даному випадку,- знайти всередині людини ті механізми, які б допомогли виходити і радіти життю». (на фото ліворуч 

Юрій Гапошенко 2 Аліна Переверзева.jpgЮрій Гапошенко: «Коли ми беремо школи не вітчизняного кіно, то ми чудово розуміємо, що ніякої державної підтримки не існує і не може існувати, тому держава завжди дає тим, хто робе так, як вона хоче це бачити і відповідно це призводить до цензури чи самоцензури, коли людина бере гроші, вона  морально зобов’язана, ну я так вважаю».

Образ чоловіка інформанти другої групи бачать таким: 

 Аліна Переверзева: «Повинен бути харизматичним. Щоб вчинки були на грані незрозумілого і зрозумілого. Якась родзинка повинна бути». (на фото праворуч)

Дмитро Іванов: «Він обов’язково повинен розвиватися всередині фільму, нехай він почне з не дуже хороших позицій, але завжди повинен закінчувати якимось трансформуванням. І позитивний герой він поганий. Він повинен здійснювати якісь вчинки незрозумілі для того, щоб на їх фоні, то добро, яке можна принести виглядало набагато краще».  

Аліна ШамотаЕкатерина ТатарінцеваАліна Шамота: «Чоловік повинен розкриватися з декількох сторін. Як зовнішня сторона так і внутрішня. (на фото ліворуч

Юрій Гапошенко: «Все,що тільки що розказали вкладається в 4 традиційні стереотипні схеми. 1- страстотерпець, якого мажуть зеленкой, а він навіть не пікне. 2- герой – рятівник завжди поруч. 3- прекрасний лицар, який заради коханої щось зробить. Прийде, завоює або врятує, або щось зробить таке те, що ми називаємо «подвиг». 4- трискретний тип, той який творчий і він насмішить».

Щодо кінострічок Дмитро Іванов висловив свою думку: «Будь-яка реклама, навіть соціальна, в ній є певна мета створити звичайну конкретну емоцію покупки, конкретну, оскільки у кожного різні враження».

  (на фото праворуч Катерина Татарінцева) 

Що стосується особистих вражень організаторів «Школи прикладної соціології» від другої проведеної фокус-групи, то Козло Марія, студентка 4 курсу факультету, сказала, що: «В цілому атмосфера на другій фокус-групі була чудова, учасники працювали як згуртована команда, своїми коментарями доповнювали один одного, так само слід зазначити професійні управлінські якості модератора, який вміло, направляв бурхливий плин думок інформантів в потрібний загальний потік».   

Школа прикладної соціології. Друга фокус-група

(на фото участники та організатори другої фокус-групи)

В ході проведення фокус-групи інформантами було зїдено 1,5 кілограма смачного печива та цукерок, випито 4 літри духмяного чаю. Під час кава-брейку інформанти обмінювалися своїми думками та телефонами.

Організатори подякували усім інформантам за участь у фокус-групі та подарували листівки у вигляді ділової сорочки, щоб цей день їм запам’ятався назавжди.

Геймплейное видео Wolfenstein: The New Order http://gamelegend.ru/ - Игровые новости на портале.

Напишіть відгук